نمایشگاه گردش مینا ۲ از نگاه رسانه‌ها

folder_openاخبار, برگزیده

نمایشگاه گردش مینا ۲ با محوریت شاهنامه اثر شاعر بزرگ پارسی ابوالقاسم فردوسی در خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شد. این نمایشگاه در رسانه‌های مختلف استانی و کشوری و به صورت مکتوب و آنلاین بازتاب داشت که در ادامه به برخی از آنها میپردازیم.

خبرگزاری ایمنا با تیتر «گذری در “گردش مینا”» نوشت: شهرت صنایع دستی اصفهان مدتهاست که از مرزهای ایران خارج شده و با جهانیان ارتباط برقرار کرده است. “مینا نگاری” یکی از هنرهای پر طرفدار در صنایع دستی است که از مشکلات این حوزه در امان نمانده است.

در ادامه این خبر در یک مصاحبه با مدیر انجمن مینانگاران نقش جهان خانم معصومه صابری به نحوه برگزاری نمایشگاه گردش مینا ۲ و انتخاب آثار آن پرداخته است.

خبرگزای صدا و سیما با تیتر «رویداد شتاب میناکاری با رویکرد نگاه تجاری به هنر» بیان کرد: نخستین رویداد شتاب میناکاری با معرفی برترین‌ها در اصفهان برگزار شد.

در این نوشته مطلبی از معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان جناب آقای دکتر احسان مشکلانی درخصوص برگزاری نمایشگاه فوق آورده شده است.

خبرگزاری اکوناپرس با تیتر «اختتامیه رویداد شتاب و نمایشگاه تخصصی میناکاری با عنوان گردش مینا ۲» عنوان کرد: آیین اختتامیه رویداد شتاب و نمایشگاه تخصصی میناکاری با عنوان گردش مینا ۲* با حضور دکتر رضایی رییس داتشگاه علمی کاربردی واحد استان اصفهان ودکتر مشکلانی معاون علمی دانشگاه و جمعی از هنر مندان و دوستداران هنر مینا در مرکز خلاقیت و نوآوری واقع در خانه قزوینی ها برگزار گردید.

در ادامه اخبار این رویداد که در جراید انتشار یافته است را مشاهده نمایید.

فهرست