دوره توانمند سازی تشکل های مردم نهاد در اصفهان برگزار شد

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه

در طی دو روز گذشته برابر با 22 و 23 مرداد ماه سال 1396 به دعوت و میزبانی میراث فرهنگی استان اصفهان دوره توانمند سازی تشکل های مردم نهاد برگزار شد.

✍️ در این رویداد که از مدیران عامل انجمن های استان اصفهان ، فارس ، هرمزگان ، بوشهر ، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در هتل زیبای سپاهان دعوت شده بود مقامات محترم ، مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی استان حضور داشتند و ضمن سخنرانی پیرامون اهداف برگزاری این دوره با تقدیم لوح تقدیر و اهدای هدایای یادگاری به نمایندگان انجمن های شرکت کننده در این رویداد از اقدامات انجمن ها تقدیر و تشکر شد.

اما مهمترین بخش این رویداد برگزاری کلاس های آموزشی برای نهادهای غیر دولتی و توانمند کردن این سمن ها با استفاده از مدرسین موفق کارآفرینی چون دکتر مشکلانی ریاست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و دکتر گوهریان ریاست دانشگاه عتیق اصفهان بود.

مدرسین این دوره سعی کردند تا بصورت ریشه ای و ساختاری به شرکت کنندگان و نمایندگان سمن ها آموزش هایی ارائه کنند که پس از این دوره بتوانند توانایی های خود را با اهداف خود سنجیده و دیگر همراهان خود در انجمن ها را آموزش دهند و چشم انداز های مشترک داشته باشند.

✍️ مسئولیت هماهنگی این دوره با سرکارخانم یوسفیان بود که به نحو احسن با تمام مدیران سمن های این شش استان ارتباط برقرار کردند و هماهنگی و نظم این رویداد را بر عهده داشتند . مدیریت انجمن مینانگاران نقش جهان اصفهان از ایشان کمال تشکر را دارد و افتخار می کند که عضو افتخاری انجمن مینانگاران جناب آقای علی قهرایی نیز از مسئولان برپایی این رویداد بودند و همچنین مدرس بزرگوار این رویداد جناب آقای دکتر مشکلانی نیز از اعضای افتخاری انجمن مینانگاران هستند که قدردان ایشان نیز هستیم همچنین بخشی از عکاسی این مراسم را نیز عضو دیگر افتخاری انجمن مینانگاران آقای داوود اصفهانی بر عهده داشتند.

? در آخر مدیریت انجمن مینانگاران نقش جهان به کلیه همراهان این انجمن اعلام آمادگی می کند تا در صورت لزوم و علاقه شما همراهان و وجود امکانات لازم ، در خدمت علاقمندان به یادگیری آموخته های این دوره باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست