اولین جلسه هماهنگی و تدوین کتاب صنایع دستی میناکاری در دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار گردید

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه

اولین جلسه هماهنگی و تدوین کتاب صنایع دستی میناکاری در دانشگاه فرهنگ و هنر در تاریخ پنجم مرداد ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید.

✍️ این جلسه با درخواست مدیریت انجمن مینانگاران نقش جهان مبنی بر همکاری دانشگاه با انجمن در تدوین کتاب مینا کاری و با دعوت ریاست محترم دانشگاه از اساتید پیشکسوت مینا کاری جناب اقای دکتر غلامعلی فیض اللهی عضو افتخاری انجمن و نیز عضو تیم فنی اتحادیه صنایع دستی ،جناب اقای دکتر عباس صنیع زاده و جناب اقای دکتر غلامرضا فیض اللهی تشکیل گردید.

⭐️ در این جلسه عناوین مهمی همچون علل افت کیفی مینا کاری، لزوم آموزش های پایه و تخصصی، ضرورت همکاری بین دانشگاه و انجمن و نهاد های مختلف جهت تدوین کتاب مینا کاری به عنوان منبع موردنیاز و قابل دسترس هنرمندان, مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اظهار نظر خانم ها ریاحی سرگروه تیم تصویر برداری و خانم شیران مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه که با دعوت از طرف دانشگاه جلسه را همراهی می کردند بر لزوم آموزش مبتنی بر کارامد بودن آموخته ها و متناسب با بازار ،نیاز مشتری و انگیزه اشتغال قابل تامل و بررسی بود.
در پایان جناب اقای دکتر مشکلانی به جمع بندی مطالب مطرح شده پرداختند و با عنوان چندین راه کار، امادگی دانشگاه جهت همکاری مختلف با انجمن را اعلام نمودند و خواستار پیگیری و ادامه این جلسه با همکاری جناب اقای داوود اصفهانی مدیر تبلیغات و عضو افتخاری انجمن در کارگروه فرهنگی تا کسب نتیجه مورد نظر شدند.

? اهمیت موضوع این جلسه با توجه به نام گذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل توسط مقام رهبری و لزوم توجه به صنایع دستی با رویکرد اشتغال زا، ارز اور ،هویت زا و کسب جایگاه واقعی آن در بازار ایران و جهان بیشتر می گردد.
امید به اینکه با یاری خداوند منان و حمایت و همراهی اساتید این هنر و مقامات دانشگاه فرهنگ و هنر بتوانیم گامی بسوی رشد و تعالی هنر دوستان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست